četrtek, 29. marec 2012

Zapravljanje!

Končno se mi je moja zapravljivost v Art trgovini izplačala. Napolnila sem kuponček z vsemi štempiljkami in si tako pridobila 33€ popusta. Priznam, da je bilo danes prav z užitkam polniti košarico! Še bolj pa sem bila vesela, ko sem videla, da so tudi v Celju dobili vse Lisine izdelke in si tako privoščila še dve teksturni plošči. Izbrala sem si packe, katere sem preiskusila na njeni delavnici ter starodavi vzorček za katerega že vem kaj bom ustvarila! Čeprav mi je modelirna masa Fimo še vedno boljša od Parda, se vsake toliko časa odločim za uporabo slednje, saj ima pester spekter barv. Nakup je vključeval tudi nekaj vrvic ter bleščice.

Sedaj pa le veselo na delo:) 

Današnji nakup


Napolnjen kuponček

°Imejte se radi!°

Jasmina

Ni komentarjev:

Objavite komentar