nedelja, 25. marec 2012

Postarano srebrna med kamni

Ta teden sem izdelala srebrno ogrlico, ki naj bi po želji naročnice, izgledala postarana. Nikakor nisem mogla mimo "špagetkov", ki so me zadnje čase ponovno zasvojili. Vendar mi je ogrlica ušla še predno sem jo uspela fotografirati. Izdelava ter izgled ogrlice sta mi bila tako všeč, da sem naredila še zapestnco, prstan ter uhančke. Po zelo kratkem premisleku sem se odločila, da bodo ostali kar moji, čeprav nisem ljubiteljica srebrne barve! Tako simpatično pašejo k črno nalakiranim nohtom:P

Zapestnica in prstan

Fotografija je nastala na izletu s Primožam. Odpravila sva se na plažo Save, med kamenčke! Namen najinega izleta so bile inštrukcije fotografiranja! Glede na nastalo fotografijo mislim, da je Primož kot učitelj opravil odlično vlogo! Hvala in upam, da se kmalu spet odpraviva lovit sončne žarke;)

Imejte se radi in smejte se!

Jasmina


Ni komentarjev:

Objavite komentar