sreda, 28. marec 2012

Rožice? Sonce? Vesoljska ladja?

Spet sem se igrala s srebrno z dodatkom vijolične in nastal je tale kompletek. Prstan ter dvoji uhančki, viseči ter mali na "muhico" (za katere še vedno ne vem kako se jim "pravilno" reče:)). Nisem se pa še odločila ali me spominjajo na rožice, vesoljsko ladjo, sonce ali školjke. So mi pa tako simpatični, da se jim bo verjetno sigurno pridružila tudi zapestnica. 


Prstan ter uhani

Lepo se imejte!

Jasmina

2 komentarja:

  1. Kako pa to, da tega nisem prej opazila? Kako lušten komplet! Potem si vedno rečem, zakaj se pa jaz nisem spomnila narediti kaj takega? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala! Na slikci so mi sicer barve malo ponagajale. Kompletek je srebrne barve in se blešči na vijolično. Še vedno lahko narediš tak kompletek in vesoljskim ladjam narediš prijatelje iz druge galaksije:)

    OdgovoriIzbriši