sreda, 22. maj 2013

°Še vedno zelena!°

Obsedlo me je! Priletelo je kot iz neba! Zadela me je.....zelena barva!

In če tudi se ji želim izogniti, dobim naročilo v zeleni barvi. KI ga seveda vsa vesela (brez pomislekov) realiziram :P
Tokrat si je prijateljica zaželela zeleno ogrlico, takšno kot sem jo pred časom objavila. Tokrat je bila v zeleno belih tonih, da je pasala k obleki. Ogrlica mi je ušla, predno sem jo uspela fotografirati. Če dobim kakšno fotografijo od nove lastnice vam pokažem ;)

Iz preostalih ploščic pa sem sestavila zapestnico in mini uhančke.











Bodite barvito!

Jasmina

1 komentar:

  1. Pri Nataši v 'Moj ustvarjalni kotiček' sem našla povezavo do tvojega bloga. Navdušena sem nad tvojimi izdelki, čudoviti so! Zagotovo pridem še pogledat. Lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši