sobota, 4. maj 2013

From old to new

Se tudi vam dogaja, da kadar se spravite pospravljat in čistit, najdete toooliiikoo zanimivih stvari, ki preusmerijo vašo pozornost in naslednje dva dni se ukvarjate z najdenimi stvarmi?

Sem se odločila, da naredim spomladansko čiščenje sobe. In našla skatlo s starimi izdelki iz polimerne gline. Izdelke, ki so nastali v prvem mesecu mojega ustvarjanja in jih nisem nikoli spremenila v končno obliko. Ob tem sem tudi ugotovila, da bo letos poleti minilo že drugo leto mojega ustvarjanja! Kako hitro gre čas!


In tako sem si dala izziv. Iz starih kosov narediti nekaj prebavljivega. Imela sem kar težko kalogo, ker so kroglice vse drugo kot okrogle, prstne odtise sem našla, neenakomerni vzorčki,...

Trenutno so nastali trije kosi. Prvi mi je všeč! Zelo. Ostale dva pa pokažem drugič :D

Kvadratne perle sem izdelala daleč nazaj in jih nikakor nisem uspela skombinirat. Prav tako so mi že nekaj tednov na mizi ležale te vmesna ploščice in porabila sem ostanke pisanih vrvic.

"Taadaam":







  Lahko se nosi kot dolga ogrlica na dekolteju oziroma kot kratka ob vratu. Katera dolžina vam je bolj všeč?


Barvast pozdrav,

Jasmina

Ni komentarjev:

Objavite komentar