nedelja, 12. maj 2013

°Being creative is not a hobby it is a way of life!°

Moje ustvarjanje ni samo hobi. Postalo je način življenja. Ko hodim po mestu iščem barvne kombinacije, različne teksture, opazujem naravo,...in ob vsaki stvari mi po glavi švigajo misli: "Kako bi to naredila iz polimerne gline? Bi lahko naredila ogrlico s takšnim vzorčkom? Kakšni bi bilo uhani v teh barvah?".

Tako kot je moje misli preplavil ustvarjalni duh, je mojo sobo okupiral ustvarjalni materijal. Pogosto dobim vprašanja v smislu, kje ustvarjam, kako zgleda moj kotiček, kjer nastajajo izdelki. In to je razlog, da sem se odločila, da vas spustim v moj svet.

Poslikala sem mojo sobo. Pisano. Razmetano. Kaotično.

A vendar je vse na svojem mestu :)

















Bodite ustvarjalni!

Jasmina

2 komentarja:

  1. tole objavo tud jaz načrtujem... hm samo nevem kdaj, ker mam vedno tak nered da nevem če je spodobno to objavit :P... ko pa pospravim pa itak vedno vse iščem in se moram za vsako stvar vstajat...

    OdgovoriIzbriši
  2. zakon Jasmina! Lepo vidit "razmetan" delaven okolje, mam sam dost podoben doma :-) sam ne tolk barvit :-D kr tko naprej :-)

    OdgovoriIzbriši