četrtek, 30. januar 2014

°Ljubezen!°

Sem oseba, ki prisega na male pozornosti, ki polepšajo dan.Valentinovo nisem nikol posebno praznovala ter se obdarovala. Že res, da je fraza "če imaš nekoga rad, imaš lahko vsak dan valentinovo" obrabljena, še kako drži!

Mali detajli so tisti, ki lahko polepšajo dan ljubljeni osebi - vsak dan! Tokrat sem pripravila simpatična mala darilca, katere lahko podarite svojim najdražjim - kadarkoli.
Darilce lahko skrijete v hladilnik, zraven dalinskega upravljača, zobne ščetke, lopate za kidanje snega,... in s tem prikličete nekomu nasmešek na obrazu!

Izdelala sem ti različne darilce in sicer rdeče uhančke, nagajiva darilca ter obeska za ključe.









Naredila sem tudi nekaj "nagajivčkov". Nagajivčke lahko poklonite kot samostojno darilo oziroma namesto voščilnice ;)

(Izdelki so dekorativne narave in niso primerni za uživanje!)










Da pa bosta partnerja usklajena sem izdelala tudi obeske za ključe v obliki delčka sestavljanke in kitajskih piškotkov. 


 V piškotek lahko dodam listek z vašim besedilom. Ko se listek enkrat potgne ven, ne gre več nazaj. Torej, boš pustil/a skrivnost zapakirano ali bo skušnjava prevelika?

 
Darilca pa lahko naročite tudi v kompletku:






Imejte se radi!!

Jasmina

3 komentarji:

  1. Aleluja, dobra ideja! Lepo narejeno! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. vse v nulo narejeno, čudovita srčkasta serija, pa tudi puzle sekajo... le s čim si jih izrezala.. lep topel pozdravček

    OdgovoriIzbriši