nedelja, 3. junij 2012

Nočna izmena

Kot sem že v prejšnji objavi omenila, imam zadnje dni polne roke dela. Kljub temu pa mi je uspelo vmes tudi parkrat škljocniti s fotoaparatom, da vam pokažem kako vse skupaj poteka. 

V svoji sobi imam vse tako razmetano ter materijal po celi mizi, da sploh ni prostora za ustvarjanje. Tako, da sem za en teden okupirala kuhinjo ter kuhinjsko mizo.


Izdelala sem dve novi 'kolekciji' nakita. Ena izmed njih je °Mavrica° v novi preobleki. Malo sem se igrala s prelivi, disko-diski (katere sem se naučila izdelovati pri Klavdiji na delavnici), vrtanjem ter žičkami.

In tu je nekaj utrinkov med izdelavo.








Nastalo je 248 diskov v vseh barvah mavrice!

Odločila sem se, da luknjice izvrtam po peki, saj tako manj deformiram te majhne ploščice. K sreči imam odlično vrtalno mašinco, ki mi jo je posodil ata in delo poteka enostavno. Le roke so se mi po vseh prevrtanih koščkih tresle še pou ure:)




Ker pa delo zadnji teden poteka večinoma v nočni izmeni, je moja nepogrešljiva pomočnica skodelica kave!



Vas kaj zanima kakšen je končni rezultat?

Kaj je nastalo ter kam bo nakit namenjen vam izdam jutri!
 

Pa lep preostanek sončne nedelje:)


Jasmina

1 komentar: