petek, 8. junij 2012

Monteroa Fashion

Kot obljubljeno (z rahlo zamudo) vam predstavljam izdelke, ki so nastali prejšnji teden. Izdelala sem dve kolekciji. 

Prvo sem poimenovala °Pisano!° in jo sestavljajo tri ogrlice. Prva ogrlica je sestavljena iz prelivajočih se barv mavrice. Druga je v zelenih tonih. Tretja pa se preliva iz rdeče v rumeno in obratno. Vse tri ogrlice so na okrogli žički, ki ohranja obliko ter se lepo prilegajo vratu. V tej kolekciji je nastala tudi pisana zapestnica ter uhančki, vendar so se uspešno izognili fotografiranju.






Druga kolekcija se imenuje °Oriental!°, katere osrednja barva je temno rjava. Kombinirala sem jo s turkizno, svetlejše rjavo, zeleno ter roza. Meni je najbolj pri srcu zapestnica ter kombinacija zeleno rjave barve. 


 
 




 Nastal je še en naključen kompletek iz "ostankov" barv. Meni je simpatičen, ker je preprost. 

 



Vsi izdelki so na voljo v trgovini Monteroa Fashion v Brežicah, ki se odpre danes 8.6.2012. 



Vam je novi nakit všeč?
Lahko vam po naročilu izdelam podoben kos nakita, v kateri koli barvi kombinaciji ter z različnimi vzorci.

Hvala Primožu Zakrajšku za čudovite fotografije!


Smejte se! 

Jasmina

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar