torek, 02. junij 2015

°Pozornost ob koncu šolskega leta 1!°

Bliža se konec šolskega leta in  tem slovo od vaših učiteljic in vzgojiteljic. V zahvalo, za njihov trud in predano znanje, lahko podarimo simpatično malenkost. Sama nisem pristašica bahanja z velikimi darili in nikakor ne spodbujam zapravljanje bogastva za takšno priložnost. Zdi se mi pa prav, da z malo pozornostjo polepšamo dan osebi, ki je bila z vami celo leto! Tudi frizerju daste za kavo, če ste zadovoljni s frizuro, kajne? ;)

V ta namen sem pripravila paketke z obeski za ključe in posvetilom. Tako obesek, kot tudi posvetilo je narejeno ročno. Obeski so delo različnih čudežnih oblikovalk [Duši ustvarja, Nishka, Brlogarka, LadyArtTalk, Sedem Sanj ter Maja Orehek].
Posvetila sem pa izdelala sama. Papir je pobarvam in nato vsak posebej porisan. Dodala sem jim še prisrčna posvetila ter papirnat ključ, ki da paketku piko na i!

Ker se bliža prva obletnica Čudežne dežele, sem za vas pripravila veliko presenečenj. Danes vam posvetila kar podarim! Cena paketka je enaka ceni obeska! In sicer od 5€-10€, odvisno od obeska.

Kateri je tebi najbolj simpatičen? Psssttt...prihaja še kar nekaj idej ;)






 








Pozdravček,

Jasmina

1 komentar:

  1. Lp zanima me cena za obesek knjiga in obesek life is art

    OdgovoriIzbriši