sreda, 10. december 2014

°TOP 5: uhančki!°

Tokrat sem se odločila, da vam predstavim mojih top 5 decemberskih uhančkov!


Prva izbira uhančkov so kvačkane rožice! V Čudežni deželi jih najdete v vseh možnih barvah. Moja izbira so bordo/vijolični, ki so popolna kombinacija k mojem bordo pletenem pulovrju! [Izdelala: Keti's project] 


Vedno znova me fascinira nakit, ki nastane iz ilustracij. Lady Art Talk je umetnica, katere slike na platnu so me popolnoma prevzele in posledično tudi printi njenih del v nakitu. 
Moja izbira so uhančki z napisom "Life is magic" in seveda obvezno zraven prstan! [Izdelala: Lady Art Talk]


V božičnem času me premami vonj v mamini kuhinji, ko vse diši po piškotkih, cimetu in medenjakih! In vso to domačnost mi prikličejo uhančki v obliki snežinkastih piškotkov oblitih z sladkorno maso. In NE niso pravi -narejeni so iz fimo mase.  [Izdelala: Koru Handmade]


Čeprav nisem ljubiteljica svetlečega in bleščečega so me ti uhančki povsem očarali. Talo lepo stojijo in tako lepo se bleščijo vmes med spuščenimi lasmi! Moja izbira so definitivno rdeči kamenčki! [Izdelala: Ena oranža unikat]


Miniaturni žerjavčki narejeni iz 3x3cm papirja! Žerjav je po japonskem verovanju mistično bitje, ki prinaša srečo.Te pa nikoli ne primanjkuje, kajne? Moja izbira so črni žerjavčki, ki pašejo h kateremkoli outfitu! In tako lahki in prijetni za nošenje so. [Izdelala: Ars Origami]


Čudežen pozdrav!

Jasmina

Ni komentarjev:

Objavite komentar