ponedeljek, 06. oktober 2014

°TOP 5!°

Zopet je teden naokoli in novih najljubših pet izdelkov. Ugotovila sem, da mi je veeliiiiko lažje narediti selekcijo tako, da se osredotočim na eno barvo oziroma na izdelke, ki bi jih ta trenutek uporabila - vse naenkrat! ;)

No.1: Uhančki iz skrčljive plastike z motivom lisičke in kokoške! <3 Bolj simpatičnega para še nisem videla! Tako, da ti uhančki bodo definitivno krasili moje ušeske! [izdelala: Bajka frames]

No.2: Broška iz žičke v jesenskih barvah! Catninas je svoje ustvarjanje začela s prepletanjem žičke in se kasneje našla v smoli, packah in intenzivnih barvah. Vendar je izključno za Čudežno deželo po več kot letu dni zopet naredila žičkasto kolekcijo! <3 [izdelala: Catninas]

No.3: Zapestnica iz žičke, ki se barvno povsem sklada z broško! Zapestnic si ponavadi nikoli ne znam sama zapeti in vedno potrebujem pomoč. Ta zapestnica pa ima magnetek in je zato popolna!! <3 Samo nadaneš si jo in magnetna pola sama najdeta drug drugega in "puf" zapestnica je na svojem mestu ;) Tudi v srebrni, črni in rjavi barvi! [izdelala: Rozika Kotar]

No.4: Naj bo vsak dan vaš dan! In jutranja kava je definitivno bolj okusna iz simpatične skodelice! Vedno počnite to, kar vas je volja in ne ozirajte se na okolico - tako kot Pika nogavička, bodite samosvoji! <3 [izdelala: Marquiseti]

No.5: Čoookoolaaadeee mi dajte! 3D voščilnica v obliki čokolade je popolno darilo in voščilo za vsakogar! Je potrebna sploh še kakšna beseda? [Izdelala: Ket's project]






Pozdravček, Jasmina

2 komentarja:

  1. Sem vesela, da me ej preko Majuske pot pripeljala do tvojega bloga. Zelo lepe stvari je najti pri tebi :)

    OdgovoriIzbriši