ponedeljek, 22. september 2014

°TOP 5!°

Priznam, da sem kar nekaj časa hodila po trgovini in izbirala katere izdelke naj izberem za prvih najljubših 5! Seveda ne iz razloga, da ni izbire, ampak ravno obratno. Lahko bi jih za prvič izbrala top 30 :)

No. 1: Tako sem za prvi top izdelek izbrala kartico "VSEMU BOM KOS!"

Predno sva z Blažem začela "graditi" najino Čudežno deželo sva si kupila to kartico z različico napisa "Vsemu bova kos" in jo prilepila na steno v praznem prostoru. Vsakič, ko je bilo težko in kadar sva bila že utrujena naju je opomnila, da bova s skupnimi močmi zmogla vse! <3 [izdelala: Helena Vedrič]

No. 2: Obsedena sem s šali! <3 Od jeseni do spomladi vam obljubim, da me zunaj ne boste videli brez šala ;) Moj vrat je vedno zavit v mehkobo in barve!
Nisem ravno ljubiteljica roza barve, ampak tale ciklamni šal z zlatim dodatkom me je pa kar poklical k sebi! [izdelala: Ena oranža unikati]

No. 3: Hulahopke!! Bolj kot je hladno, večkrat imam krilo! Zakaj? Zato ker imam lahko pisane hulahopke, gamaše, nadkolenke, in bulerje! [izdelali: Milo za drago]

No. 4: Naravna kozmetika ni potrebno, da je rjave barve in z vonjem po čaju od babi. Balzam za ustnice, ki je rahlo obarvan in z booožanskim vonjem po gozdnih sadežih je obvezni dadatek v torbici! [izdelala: Ekstaza lepote!]

No. 5: Ponavadi me nakit izdelan iz perlic ne navduši. Ampak tokrat je drugače! Uhančki v starinskem stilu so odlični za poživitev jesenske garderobe. Meni najljubši so v umazano vijola in bakreni barvi! [Izdelala: Matya]

VSI IZDELKI SO NA VOLJO V TRGOVINI ČUDEŽNA DEŽELA V ZAGORJU. Za ostale informacije me lahko kontaktirate na email: jasmina.drolc@gmail.com






1 komentar:

  1. Super izbor ;-) In verjamem, da je bilo težko izbrati samo 5 kosov ;-)

    OdgovoriIzbriši