ponedeljek, 29. september 2014

°Moški TOP 5!°

Živjo, zdravo

Zdaj sem pa na vrsti še jaz za mojih prvih top 5 izdelkov gledano iz moških oči :).

Pa začnimo pri no1.  Izbral sem lesen metuljček, ki ga sam uporabljam tako v družbi kot v službi:), je idealen za kakšne razgovore, pomembne sestanke, da lahko, tako rečeno "malo izstopate" in narediti poseben vtis.

No2. Leseni podstavki za kozarce. Zelo težka odločitev ampak je prevladalo to, da je lesen izdelek in super priročen ob vrčku piva ali kozarcu dobrega vina ob družbi prijateljev.

No3. Podstavek za milo. Dekorativna zadeva za v kopalnico, ki se mi zdi nujna, če imate takšen stil in si želite imeti milo na najlepši "polički".

No4. Naravno milo z dodatki materine dušice - ovseni kosmiči. Nujno ga rabimo, da lahko izkoristimo podstavek. :)

VSI IZDELKI SO NA VOLJO V TRGOVINI ČUDEŽNA DEŽELA V ZAGORJU. Za ostale informacije me lahko kontaktirate na email: jasmina.drolc@gmail.com





Čudežen pozdrav,

Blaž

1 komentar: